جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمایت از کالای داخلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی مصداق جهاد اقتصادی است گفت: اگر بخواهیم آزاد باشیم باید از کالای داخلی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد ظهر امروز در اولین همایش تبلیغی «میثم تمار» که با محوریت «منبر انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی» و با حضور روحانیون و طلاب استان یزد در سالن فرهنگسرای غدیر برگزار شد گفت: حمایت از کالای ایرانی، یعنی حمایت از تولید ملی و تولید در نظام‌های اقتصادی آن‌قدر اهمیت دارد که میزان ثبات و امنیت کشور و استقلال هر ملتی وابسته به میزان تولید آن است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در عرف سیاسی امروز کشورها به دو گروه پیشرفته و عقب‌مانده تقسیم می‌شوند، افزود: کشورهای پیشرفته از جهت تولید ملی، فرآوری و نوآوری ارزش‌ دارند و استقلال همه‌جانبه ما وابسته به اقتصادمان است و چنانچه کشوری امروزه استقلال اقتصادی نداشته باشد، وابسته نظامی، فرهنگی و سیاسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم آزاد باشیم باید از کالای داخلی حمایت کنیم خاطرنشان کرد: خرید کالای ایرانی مصداق جهاد اقتصادی است و حمایت از کالای ایرانی، تحریم کالای دشمنان را در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی بابیان اینکه تولید ملی، اشتغال به وجود می‌آورد و این اشتغال مانع از فساد و تباهی در جامعه اسلامی است، اذعان داشت: باید محلات را دریابیم و چنانچه اشتغال‌زایی کنیم، از تباهی و فساد جلوگیری و آن جوان را از فراغت وقت خارج می‌کند و او را از انحراف نجات می‌دهد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha