جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار مشیدی

حوزه/ رئیس دانشکده پیامبراکرم(ص) دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمنان برای از بین بردن اقتدار اسلام و شیعه، جنگ‌های نیابتی را ایجاد کرده اند و می‌خواهند اقتدار شیعه را از بین برده و اقتدار رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، سردار جواد مشیدی، رئیس دانشکده پیامبراکرم(ص) دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و مبلغین خراسان جنوبی، اظهار داشت: غرب، جنگ بین تمدن‌ها را آغاز کرده است و بهترین نسخه را ایجاد جنگ مذهبی در منطقه می‌داند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با 81 کشور جهان درگیر جنگ بود و در نهایت با تقدیم 188 هزار شهید، 230 هزار جانباز و 40 هزار آزاده موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد.

رئیس دانشکده پیامبراکرم(ص) دانشگاه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: دشمنان برای از بین بردن اقتدار اسلام و شیعه جنگ‌های نیابتی را ایجاد کرده اند و می‌خواهند اقتدار شیعه را از بین برده و اقتدار رژیم صهیونیستی را بالا ببرند.

سردار مشیدی تصریح کرد: آمریکا برای براندازی اقتدار شیعه دو هدف حداقلی و حداکثری را انجام می‌دهد که هدف حداقلی آن‌ها تغییر دادن رفتار و اقتدار ما در منطقه و هدف حداکثری نیز براندازی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه اهداف دشمنان این است که رفتار ما را عوض کنند، ادامه داد: آمریکا مهم‌ترین دشمن ما در منطقه است و خود را کدخدا می‌داند و می‌خواهد نظام اسلامی را نابود کند.

رئیس دانشکده پیامبراکرم(ص) دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: رساندن جمهوری اسلامی ایران به فقر مطلق نقشه راه آمریکا است از این رو دو مرتبه تحریم را انجام می‌دهد که مرتبه نخست این تحریم‌ها، در 16 مرداد انجام شد و مرتبه دوم نیز در 14 آبان ماه خواهد بود.

سردار مشیدی اظهار کرد: دشمن نمی‌خواهد انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود برسد؛ لذا جنگ اقتصادی شدیدی را بر علیه کشور آغاز کرده است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha