سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرینی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان امروز از اعزام طلاب این مدرسه به مناطق مختلف شهرستان جهت تبلیغ معارف دین خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام تعداد ۴۰ تن از طلاب این مدرسه علمیه جهت پرداختن به امر تبلیغ به شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمدجواد بحرینی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از اعزام طلاب این مدرسه به مناطق مختلف شهرستان جهت تبلیغ معارف دین خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام تعداد 40 تن از طلاب این مدرسه علمیه جهت پرداختن به امر تبلیغ به شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان اعزام می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه جلسات هیأت هفتگی در مدرسه سفیران هدایت برازجان برگزار می شود، اظهار داشت: این جلسات در طول سال تحصیلی جاری در روزهای پنجشنبه هر هفته و با حضور طلاب و اساتید این مدرسه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان از تدوین کتاب پژوهشی یکی از اساتید این مدرسه خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق طلاب و اساتید به امر پژوهش سال گذشته از میان پژوهش های ارائه شده بهترین پژوهش مدرسه علمیه تحت عنوان «طناب شیطان» نوشته حجت الاسلام اسماعیلی در قالب هزار نسخه چاپ شد.

حجت الاسلام بحرینی به برخی برنامه های پژوهشی این مدرسه اشاره کرد و گفت: به منظور تقویت طلاب در عرصه پژوهش کارگاه های مقاله نویسی را برگزار خواهیم کرد تا طلاب بتوانند با فراگیری علوم نحوه پژوهش در جشنواره های پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) که به صورت استانی و کشوری برگزار می شود حضوری فعال و موثر داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان برگزاری مسابقات علمی(المپیاد علمی)، برگزاری مراسمات مذهبی، تشکیل هیات دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری جلسات بصیرتی و سیاسی و سرکشی از خانواده شهدا را از دیگر برنامه های این مدرسه برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدرسه خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته تعداد دو کرسی آزاداندیشی برگزار کردیم که امسال نیز بنا داریم این کار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha