پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش چهار روزه «بینش متقابل نژاد، طبقه و دین در آمریکا» برگزار می شود

حوزه/ در همایش چهار روزه « بینش متقابل نژاد، طبقه و دین در آمریکا» که در واشنگتن دی سی برگزار می شود، شخصیت های اسلامی، روحانیون و فعالان اجتماعی زیادی درباره مشارکت مسلمانان در حل مشکلات اجتماعی به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  گلوبال دیلی نیوز، همایش چهار روزه  بررسی مشارکت مسلمانان برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی آمریکا آخر هفته جاری برگزار خواهد شد.

در این همایش ملی با نام « بینش متقابل نژاد، طبقه و دین در آمریکا» که در منطقه جکسون در واشنگتن دی سی برگزار می شود، شخصیت های اسلامی، روحانیون و فعالان اجتماعی زیادی با حضورشان در این گردهمایی درباره مشارکت مسلمانان در حل کردن مشکلات اجتماعی به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

از موضوعاتی که قرار است در این رویداد به بحث بررسی گذاشته شوند «مبارزه ادامه دار برای حفظ کرامت انسانی» اعلام شده است.

اوغلو رشید، رئیس موزه بین المللی فرهنگ های اسلامی در جکسون در این باره، گفت: هدف این همایش نشان دادن و افشاگری درباره کارهای مهم و تلاش های شخصیت ها، نهادها و جوامع مسلمانان برای بهبود زندگی مردم در ایالات متحده است.

رشید افزود: آنچه ما اکنون انجام می دهیم در واقع آگاهی رسانی، ایجاد تعامل با جامعه و مردم دررابطه با این مسائل است.

به گفته وی این همایش چهار روزه به منظور ایجاد یک «گفتگوی صادقانه و شفاف» طراحی شده تا به بررسی فرهنگ اسلامی در این زمانه بحرانی در آمریکا و سرتاسر جهان پرداخته شود. و توجه شخصیت ها، فعالان و دانشمندان به موضوعات مهم  اسلامی جلب شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha