پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیمنار اتحاد، شهادت و استحکام پاکستان

حوزه/ لیاقت بلوچ دبیر کل جماعت اسلامی پاکستان گفت: ما از شهادت امام حسین (ع) درس می‌گیریم که باید با توطئه های ضد اسلام با همه وجودمان مبارزه کنیم و شهادت حضرت امام حسین(ع) مشعل راهی برای امت اسلامی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سمینار اتحاد، شهادت و استحکام پاکستان از طرف شورای همبستگی ملی پاکستان به مناسبت شروع ماه محرم الحرام در لاهور برگزار شد.

لیاقت بلوچ  دبیر کل جماعت اسلامی پاکستان در سخنرانی خود در این سیمنار گفت:  ما از شهادت امام حسین(ع) درس می‌گیریم که باید با توطئه های ضد اسلام با همه وجودمان مبارزه کنیم و  شهادت حضرت امام حسین(ع) مشعل راهی برای امت اسلامی است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد در پاکستان تفرقه مذهبی باشد و از این رو رهبران مذهبی در این ایام باید به توطئه های دشمن خوب دقت کرده و آن را ناکام سازند و هدف ما که مبارزه با تفرقه مذهبی در پاکستان است هم برای همه واضح است.

حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان هم در سخنرانی خود در این سمینار گفت: امام حسین(ع) رهبر آزادگان است و هر مذهبی به روش خود از این امام یاد می کند و در مجالس ایام محرم روحانیون در سخنرانی ها پیام وحدت و ایثار را برای مردم بیان می‌کنند و کسانی که به اصحاب پیامبر(ص) توهین کنند مسلمان نیستند.

ذکر الله مجاهد امیر جماعت اسلامی لاهور هم گفت: امام حسین(ع) با قربانی کردن خود و اهل و عیال خود به ما پیام دادند که برای دین اسلام همه چیز را فدا کنیم و امام حسین(ع) فقط امام یک مذهب خاص نیست، بلکه امام همه مسلمانان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha