جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان

حوزه/ در آستانه اربعین حسینی و در آیینی با حضور مسئولان سایت موکب‌های استان سمنان رونمایی و موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر سمنان آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سایت موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر تی وی ویژه اربعین حسینی توسط آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر سمنان با حضور دکتر احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

فعالان رسانه‌ای، خبری و فرهنگی با توجه به تخصص خود در زمینه‌های مختلف در قالب موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر تی وی به ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی شیفتگان امام حسین (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی می‌پردازند.

در این سایت قرار است پخش گزارش‌های مستقیم تصویری و خبری،‌ مستند از راهپیمایی اربعین حسینی، تیزر، موشن گرافیک و ... و انعکاس اخبار این واقعه عظیم بارگذاری شود.

در این سایت که نشانی آن http://fajrtv.com است، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعاتی در خصوص  فعالیت‌ها، آرشیو تصاویر، اخبار و رویدادهای پیش روی اربعین حسینی را جستجو کنند.

قرار است در قالب موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر ده‌ها خبرنگار، تصویربردار، عوامل فنی و فعالان رسانه‌های دیداری و شنیداری استان سمنان با عزیمت به کشور عراق، حضور میلیون زائران حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین را به‌صورت فیلم، تصویر و سایر تولیدات رسانه‌ای و خبری گزارش و منعکس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha