پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: پیام ها، رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود و در این راه نباید کوتاهی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در مراسم یادواره 350 شهید والامقام شهرستان البرز که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات یادگار امام(ره) این شهر برگزار شد، گفت: شرکت در این یادواره عهد و پیمان مجدد با ولایت و آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس است و باید همیشه رهرو راه این عزیزان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تقوا، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهدا بود و امروز هم ملت ایران به ویژه مسئولین باید به وصایای شهدا عمل کنند تا انقلاب از گزند توطئه ها در امان بماند.

وی با اشاره به این که روحیه شهادت طلبی  نسل در نسل در میان جوانان این مرز و بوم وجود داشته است، افزود: مؤمنان، مردان صادقی هستند که با خدای خود عهد و پیمان بستند و پای این عهد و پیمان ایستادند تا به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی قصد فروپاشی این نظام الهی را داشتند، ولی جوانان ولایی ایران عزیز بودند که با دست خالی و تنها با سلاح ایمان و توکل بر خدا در برابر کفر و استبداد ایستادگی کردند و حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی عنوان کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و اقتصادی در تلاش هستند تا پایه های ستون انقلاب و نظام را به لرزه در بیاورند، ولی باز مردم و به ویژه جوانان ایران اسلامی با هوشیاری کامل و لبیک به رهنمود های مقام معظم رهبری، در برابر توطئه های بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: پیام ها، رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود و در این راه نباید کوتاهی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تاکید کرد: ایران اسلامی تنها کشوری در سطح خاورمیانه است که کسی جرأت تجاوز به آن را نخواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین اشاره کرد و گفت: امسال در آبان ماه برگزاری این کنگره باشکوه را در استان قزوین خواهیم داشت و لازم است همه با دست اندرکاران ستاد کنگره شهدا همکاری کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha