جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: نسل جوانی که روزهای درخشان و حماسه ساز دفاع مقدس را ندیده است باید ارزش کار والای شهدا و رزمندگان ما از جمله عزیزان طلبه و روحانی را بداند.

سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنگ تحمیلی ما حقیقتاً یک گنج تمام نشدنی است و آنچه مهم است این که ما این گنجینه عظیم و بی نظیر را به خوبی استخراج کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی افزود: گرچه در سال های گذشته درباره زندگی برخی شهدا به خصوص سرداران دفاع مقدس فیلم ها و سریال هایی ساخته شده اما همچنان ما نیازمند استفاده بهتر و بیشتر از ابزار هنر و رسانه در این باره هستیم چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری، آن قدر حرف های گفتنی درباره دفاع مقدس وجود دارد كه اگر ده ها سال هنرمندان و افراد خوش‌ذوق و مبتکر درباره آن حرف بزنند و اثر تولید کنند، باز هم جای کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اهالی هنر و رسانه این است که نقش مهم اقشار گوناگون مردم از جمله روحانیت در دوران دفاع مقدس را به خوبی به تصویر بکشند و با زبان رسانه و هنر ارزشمندی فوق العاده رشادت و حماسه آن ها را به خصوص برای نسل جدید بیان کنند.

هاشمی همچنین گفت: حقیقت آن است که نقش روحانیت در کنار مردم در طول سال های جنگ تحمیلی آن چنان پررنگ و محوری بوده که هیچ گاه از ذهن و خاطره مردم ما به فراموشی سپرده نمی شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha