پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: خانواده شهدا همچون نوری هستند که راه برای ما روشن می کنند و با این همه فتنه و مصیبت هایی که برای نظام پیش آمده، یکی از عوامل حفظ انقلاب و نظام خانواده شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز به همراه چند تن از مسئولان شهر چغادک با خانواده های شهید والامقام محمود جمالی، سلیمان حیدری و عبدالرزاق مرفاوی دیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر در جریان این دیدار، با تجلیل از خانواده های شهدا گفت: خانواده شهدا از ارزش  بالایی برخوردارند. امام راحل فرمودند «شهدا چشم و چراغ این ملت هستند».

حجت الاسلام خدری افزود: خانواده شهدا همچون نوری هستند که راه برای ما روشن می کنند و با این همه فتنه و مصیبت هایی که برای این نظام پیش آمده اما یکی از عوامل حفظ انقلاب و این نظام خانواده شهدا هستند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: محرم و صفر دیگر عواملی است که همیشه باعث حفظ اسلام و انقلاب می شود و هر سال با تجدید بیعت با امام حسین(ع) علاقه و دین داری مردم نیز تقویت می شود.

وی، وجود خانواده شهدا در بین مردم را باعث دلگرمی برای جامعه دانست و بیان داشت: شهدا به تاسی از حرکت امام حسین(ع) همین راه را رفتند و شهید شدند و خانواده های آنان هم کربلایی هستند؛ این خانه ها همچنان نور می دهند و چشم و چراغ ملت می باشند.

حجت الاسلام خدری در پایان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهید کمتر از شهادت نیست.

گفتنی است، در جریان این دیدارها که شهردار، رئیس شورای شهر و فرمانده سپاه شهر چغادک حجت الاسلام خدری را همراهی می کردند، وی با اهدای لوح تقدیری از خانواده شهدا قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha