جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه / در مراسمی مراسم از زحمات خانم محبیان مدیر سابق مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(سلام الله علیها) اصفهان تقدیر و خانم آلمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) اصفهان، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابطحی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان و با حضور حجت الاسلام حسن شفیعی، رئیس هیأت امناء، طلاب، اساتید و کادر، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات خانم محبیان مدیر سابق مدرسه تقدیر و خانم آلمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(سلام الله علیها) اصفهان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی در این مراسم با تاکید بر اینکه باید مروج قول، افعال و کردار اهل بیت(ع) باشیم، گفت: اگر همه به دستورات الهی و ائمه اطهار(ع) عمل کنیم، آنگاه شیعه واقعی هستیم، بنابراین از هوای نفس پیروی نکنیم و از اطاعت این خانواده خارج نشویم.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان بیان کرد: ما به حوزه آمده ایم تا بگویم قال الباقر و قال الصادق(ع) و فقط بر اساس قول آن بزرگواران زندگی خود را بسازیم. بصیرت و ایمان قلبی مهم است و گرنه  دشمن اهل بیت می‌تواند همچون شمر نماز خوان هم باشد.

وی تاکید کرد: حوزه‌ها باید تولی، تبری و برائت از مشرکان را آموزش دهند. ما در مقابل محبت، برائت هم داریم.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت در دوران مختلف باید تغییر کند تا افکار جدید بیاید و مجموعه رشد کند، خاطر نشان کرد: هر چه خلاقیت و ابتکار وجود داشته باشد، در همان چند سال مدیریت بروز می کند و تغییرات و تحولات موجب ارتقا مجموعه خواهد شد و این ها حسن است. 

وی خطاب به طلاب افزود: از فرصت جوانی و تحصیل در حوزه کمال استفاده را ببرید و به آن افتخار کنید.

یادآور می شود:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 0
    من دیدم‌خروجی دختران خراب داشته چطور حواستون نیست