پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد

سخنران حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه محبت به اهل‌بیت(ع) انسان را به سعادت می‌رساند، گفت: سعادت ما درگرو امام حسین علیه‌السلام است چراکه دین و مذهبی که در آن امام حسین علیه‌السلام نباشد مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد جمعه شب  در حسینیه موکب آستان مقدس کریمه کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی با اشاره به اینکه امام حسین علیه‌السلام نسبت ادای حق‌الناس تاکید ویژه داشتند، اظهار کرد: سفر کربلا سفر خلوص و پاک شدن است و اگر حلالیت طلبیده باشیم، حق‌الناس گردن ما نباشد و حق‌الله را هم ادا کرده باشیم به برکات و نعمات بسیاری خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه سفر کربلا هم نیاز به رضایت والدین دارد، اضافه کرد: انسان مؤمن بدون رضایت پدر و مادر مؤمن خود به رستگاری نخواهد رسید.
سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: پرداختن به اذکار در این مسیر برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت و در میان اذکار نیز به ذکر صوات به صورت ویژه تاکید شده است.
وی از ثواب قرائت زیارت‌های عاشورا و امین‌الله یاد کرد و ادامه داد: زیارت اربعین هم فقط به روز اربعین محدود نمی‌شود و افراد می‌توانند در این روزها به نیابت زیارت اربعین، حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام را زیارت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه محبت به اهل‌بیت(ع) انسان را به سعادت می‌رساند، عنوان کرد: سعادت ما درگرو امام حسین علیه‌السلام است چراکه دین و مذهبی که در آن امام حسین علیه‌السلام نباشد مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه همه عالم به برکت پیامبر و اهل بیت خلق شده است، گفت: جذبه امام حسین علیه‌السلام را هیچ کدام از اولیای الهی ندارند چراکه حضرت با قیام خود در کربلا بسیاری از مردم عالم را عاشق خود کرده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha