چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مشکل اشتغال در کشور تنها با تدبیر دولتمردان قابل حل است، گفت: دشمنان امروزه دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در مردم از نظام اسلامی دارند که یکی از راه های آن هم ایجاد فشار بر مردم در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی و ... است که نیاز به تدبیر و حل مشکلات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توکل بر خدا را یکی از راه های حل مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: بدون شک اگر نیت هایمان برای خدای متعال باشد، براحتی می توان توطئه های دشمنان عبور و به سمت پیشرفت حرکت کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: دشمنان انقلاب و اسلام طی چهل سال گذشته هر نیرنگی و توطئه ای که داشتند برای نابودی جمهوری اسلامی به کار بستند که به لطف و یاری خدای متعال در هیچکدام از این نقشه ها پیروز نشدند و همواره شکست را در پایان هر مرحله مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز کشور را نیز ادامه همان دشمنی های چهل ساله دانست و گفت: اگر در این سال ها با این هجمه های زیاد، خداوند پشتیبان این انقلاب و اسلام نبود نمی توانستیم در مقابلشان ایستادگی کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مشکل اشتغال در کشور تنها با تدبیر دولتمردان قابل حل است ادامه داد: دشمنان امروزه دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در مردم از نظام اسلامی دارند که یکی از راه های آن هم ایجاد فشار بر مردم در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی و ... است که نیاز به تدبیر و حل مشکلات دارد.

آیت ‌الله ناصری یزدی در پایان به فداکاری های دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و خاطر نشان کرد: شرایط آن دوران به مراتب از امروز سخت‌تر بود چرا که ما آن روزها نیرو، توان، قدرت و پیشرفت امروزمان را نداشتیم و با این وجود محکم ایستادیم و دشمن را به وادار به عقب ‌نشینی کردیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha