سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسینی مجد امام جمعه اسدآباد

حوزه/ خانم رایس وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در یکی از مصاحبه های خود گفت "رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند".

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسد آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به استفاده از نیرو های انقلابی، گفت: پشتیبانی از نیروی های انقلابی و توجه به نسل جوان و انقلابی یکی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تاکید دارند.

وی یادآور شد: نه تنها در امور داخلی، بلکه در مباحث بین الملل نیز ایشان موفق بوده اند و حفظ جایگاه ملی، معنوی و هویت مردم و نظام اسلامی را می توان از مهم ترین دستاوردهای دوران مدیریت معظم له برشمرد.

حجت الاسلام حسینی مجد افزود: مقام معظم رهبری در دوران هشت سال ریاست جمهوری و 29 سالی که بر مسند ولی امر مسلمین جهان بوده اند، توانستند به خوبی انقلاب و کشور را  تحت لوای دین مبین اسلام حفظ کنند.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن مدیریت رهبری را تحسین می کنند افزود: با وجود آن که برخی از شخصیت ها با نظام و ارزش های انقلاب مشکل دارند، اما درباره بزرگی و عظمت رهبری لب به اعتراف گشوده اند، از جمله این افراد می توان به وزیر ارشاد دوران اصلاحات اشاره کرد که با وجود آن که امروز در انگلیس به سر می برد، اما همیشه از ساده زیستی و زهد رهبری تعریف می کند.

وی یادآور شد: زمانی که حضرت آقا به عنوان رهبر،  انتخاب شدند رادیو های بیگانه نیز ایشان را به عنوان فردی معرفی کردند که در دوران مدیریتی خود حتی یک مورد خلاف مالی نداشته است.

حجت الاسلام حسینی مجد به نظرات شخصیت های مهم جهان در مورد رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: کوفی عنان پس از دیدار با مقام معظم رهبری تاکید کرد "من دیدار های زیادی با رهبران جهان داشته ام اما پس از دیدن آیت الله العظمی خامنه‌ای اوج قداست آن شخصیت‌های سیاسی از ذهن من پاک شد".

وی ادامه داد: پوتین هنگامی که وارد ایران شد تشریفات استقبال را لغو کرد و گفت من را مستقیم به دیدار رهبر معظم انقلاب ببرید تا برای دیدار وقت کم نیاورم.

امام جمعه اسدآباد با بیان این که پوتین بعد از این دیدار گفت من مسیح را در ایران دیدم، اظهار داشت: رئیس جمهور روسیه اعتراف کرد که مقام معظم رهبری بیش تر از پوتین از اوضاع روسیه خبر دارد و این نشانگر اگاهی و بینش حضرت آقا است.

وی تصریح کرد: حضرت آقا در تمام امور داخلی و بین الملل نه تنها دارای تبحر است، بلکه آگاهی کامل نیز دارند و جلوتر از دشمنان با بیاناتشان خطرات را آشکار می کنند.

حجت الاسلام حسینی مجد یادآور شد: تایید این موضوع صحبت خانم رایس وزیر اسبق امور خارجه آمریکا است که در یکی از مصاحبه های خود گفت "رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند".

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha