جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز در بیانیه‌ای، بر لزوم مقابله شورای نگهبان با تصویب لایحه CFT، تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در بیانیه‌ای خواستار مقابله شورای نگهبان با تصویب CFT شدند.

در این بیانیه آمده است؛ ضمن محکومیت و مخالفت طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، با این معاهده، از شورای نگهبان که متشکل از فقها و حقوق‌دان‌های بصیر و دلسوز نسبت به انقلاب اسلامی است درخواست می‌شود؛ از اعمال مصلحت‌اندیشی‌هایی که باعث آسیب‌هایی خواهد شد خودداری نمایید؛ چراکه آحاد مردم انقلابی از جمله جامعه حوزوی توقع دارند شورای نگهبان بر اشتباهات مجلس شورای اسلامی مُهر تائید نزده و به وظیفه همیشگی خود که دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است عمل کنند.

 

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است؛

باسمه تعالی

انقلاب اسلامی همچون ابراهیم خلیل بر خواسته از نفوس پاکی است که در میان نمرودیان عالم قد برافراشته است.

ظلم و ستم جهانی از اول انقلاب تا به امروز سعی کرده است با دست‌نشانده‌های حقیر و زبون خود هیزم‌های جنگ و تحریم را فراهم کند تا به خیال خام خود این سرو طوبی را به آتش بکشد! اما همواره خون پاک شهیدان و بصیرت مردان خدا در هر زمانی این نار نمرودی را خاموش و بی‌اثر کرده است.

«FATF» معاهده‌ای است که سرچشمه ناپاک آن زیر کاخ‌های فساد کشورهای غربی بوده و گرداننده مؤثر و اصلی این معاهده شیطان بزرگ می‌باشد که در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب به دنبال نابودی آن است؛ به همین دلیل نباید به این معاهده خوش‌بین بود و لازم است بصیرت بیشتری به آن نگاه کرد.

طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام خامنه‌ای لازم می‌دانند وظیفه ذاتی خود را که تبیین، روشنگری و مطالبه گری است را انجام دهند، تا دشمن نتواند ضربه‌ای به کشورمان وارد آورد.

در ذیل به مواردی از پیامدهای شوم و ضد ارزش‌های انقلاب که توسط نخبگان، متخصصین امر و نمایندگان مجلس بیان شده است می‌پردازیم:

۱- گرداننده‌های اصلی این معاهده، دشمن همیشگی نظام اسلامی یعنی ایالت متحده امریکا است و از ناظران آن رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی کودک کش می‌باشد که در آینده جزء اعضای این معاهده خواهند بود! پس با وجود چنین اعضایی هیچ تضمینی جهت خروج از لیست سیاه وجود ندارد.

۲- طبق توصیه ۱۹ و ۲۱ این معاهده اگر یکی از اعضای این معاهده درخواست اطلاعات نظام بانکی و مالی داشته باشند کشور دیگر ملزم است اطلاعات اقتصادی را در اختیار آن قرار دهد. به این صورت اطلاعات محرمانه و سری ایران در جنگ اقتصادی در اختیار دشمن قرار می‌گیرد.

۳- طبق توصیه ۷ موجود در FATF این معاهده باعث می‌شود تعدادی از اشخاص و مؤسسات و بانک‌های که در لیست تحریم آمریکا هستند اجازه هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی بین‌المللی نداشته باشند و در صورت فعالیت این مؤسسات و بانک‌ها ایران در لیست سیاه باقی می‌ماند.

۴- طبق توصیه ۳۶ این معاهده، ایران باید عضو کنوانسیون‌هایی شود که مانع ارتباط اقتصادی کشورها با گروه‌های تروریسمی است! پس با توجه به تعریفی که آنها از تروریسم دارند، ایران حق مراودات اقتصادی با گروه‌های مقاومت اسلامی را ندارد. و در ضمن! آن‌ها هرگز تعریف ایران از تروریسم را نمی‌پذیرند.

در پایان ضمن محکومیت و مخالفت با این معاهده، از شورای نگهبان که متشکل از فقها و حقوق‌دان‌های بصیر و دلسوز نسبت به انقلاب اسلامی است درخواست می‌شود؛

از اعمال مصلحت‌اندیشی‌هایی که باعث آسیب‌هایی خواهد شد خودداری نمایید؛ چراکه آحاد مردم انقلابی از جمله جامعه حوزوی توقع دارند شورای نگهبان بر اشتباهات مجلس شورای اسلامی مُهر تائید نزده و به وظیفه همیشگی خود که دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی است عمل کنند.

 

والعاقبة للمتقین

والسلام علی من اتبع الهدی

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha