جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ دانش آموزان مواظب افکار و سخنرانی های انحرافی باشند؛ بعضی از این افراد با صحبت های جذاب خود تنها به دنبال فریب و انحراف افکار جوانان هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی،‌ظهر امروز در دیدار مدیران و معلمان آموزش و پرورش منطقه کهک قم، بر اهمیت تعلیم و تعلم تاکید کردند و گفتند: اگر انسان به درستی به وظائف دینی و اعتقادی عمل کند و به مسئله تعلیم و تعلم در ارتباط با جوانان توجه نماید، قطعا توانسته کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارد.

معظم له بابیان اینکه معلمان می توانند نقش مؤثری در تربیت دینی و ارزشی دانش آموزان ایفا کنند، بیان داشتند: جوانان امروز آینده سازان فردای نظام جمهوری اسلامی هستند؛ به همین توجه به تعلیم و تربیت آنها می تواند آینده نظام را تظمین کند.

ایشان بابیان اینکه آموزش و پرورش دوران گذشته با الان کاملا متفاوت است، اظهار داشتند: درگذشته در مدارس به دانش آموزان رقص و... یاد می دادند و همین مسائل باعث انحراف جدی در میان جوانان شده بود، ولی بعد از پیروزی انقلاب معلمان توانسته اند نقش مؤثری در تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان بردارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بابیان اینکه دانش آموزان مواظب افکار و سخنرانی های انحرافی باشند، گفتند: بعضی از این افراد با صحبت های جذاب خود تنها به دنبال فریب و انحراف افکار جوانان هستند.

معظم له بیان داشتند: جوان انقلابی، جوانی است که گرفتار اندیشه های انحرافی نشود تا بتواند با استفاده از تعالیم دینی و ارزشی برای دین و کشور مؤثر باشد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha