جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 468777
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
سرهنگ احمد حسینی

در آستانه برگزاری یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم، شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این مراسم که به طور همزمان اختتامیه کنگره شهر چهل سالگی و نیز جشنواره شعر دفاع مقدس قم بود و در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، استاد محمد علی مجاهدی، دبیر انجمن شعر آیینی کشور به ایراد سخن پرداخت و از توسعه کمی و کیفی شعر انقلاب و دفاع مقدس در سال های اخیر تمجید کرد.

احمد حسینی ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز طی سخنانی با تاکید بر لزوم جریان سازی در عرصه شعر مقاومت و ایثار و شهادت، گفت: شعر حقیقتاً از بهترین جلوه های هنری است که بسیار بر عموم مخاطبان اثرگذار است و به خصوص باید در زمینه شعر دینی و انقلابی حمایت های بیشتر و بهتری صورت گیرد.

قاسم بابایی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های مرتبط با کنگره شهر چهل سالگی و جشنواره شعر دفاع مقدس استان قم پرداخت و در خاتمه مراسم پس از شعرخوانی چندین تن از شاعران پیشکسوت و جوان، به برترین آثار این کنگره و جشنواره جوایزی اهدا شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha