جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: انتقال آموزه های نبوی به جامعه از طریق برگزاری کلاس های آموزشی، پرسش وپاسخ، سخنرانی و برنامه های صدا وسیما ممکن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار با مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) تحول علمی بزرگی در جامعه بشریت ایجاد کردند که برکت آن برای انسا نها تا روز قیامت باقی خواهد ماند.

وی با بیان این که پیامبر اکرم (ص) در دوران جهالت عربیت اخلاق حسنه را از جانب پروردگار بر آنها هدیه کرد، افزود: حضرت امام جعفر صادق (ع) هم تحول علمی بزرگی را با تربیت شاگردان فراوان در رشته های مختلف علمی به وجود آوردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: انتقال آموزه های نبوی به جامعه از طریق برگزاری کلاس های آموزشی، پرسش وپاسخ، سخنرانی و برنامه های صدا وسیما ممکن خواهد بود.

آموزه های پیامبر(ص) در تمام جنبه های زندگی بشری کاربرد دارد

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین در جمع  طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: شیعه و سنی با محور قرار دادن قرآن و آموزه های پیامبر عظیم الشان اسلام می توانند با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با بیان این که وحدت موجب قدرت مسلمانان خواهد شد و این قدرتمندی بسیاری از توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد، افزود: به خاطر دشمن مشترک، مذاهب اسلامی و به یک معنا همه مستضعفین عالم باید وحدت داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در حالی که دشمن مشترک به طرف جبهه وسنگرهای مسلمین شلیک می کند،ا ختلاف بین سربازان جبهه حق غیر عقلایی و موجب شکست خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزه های پیامبر اکرم (ص) در تمام جنبه های زندگی بشری کاربرد دارد و باید  طلاب و اساتید این موضوعات اخلاقی و اسلامی را به نسل جوان و آحاد مردم منتقل کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: از جهت سیاسی، آموزه های اقتدار طلبانه پیامبر اکرم (ص) و از جهت اقتصادی آموزه های کار و کوشش و صرفه جویی راهگشای بشریت خواهد بود و به لحاظ فرهنگی هم در راس قرار گرفتن بندگی خدا و خدمت  به بندگان  محور وحدت جامعه مسلمین خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha