پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام جمهوری اسلامی بر خلاف تبلیغات دشمنان اسلام، بر پایه رفعت، رحمانیت و شریعت رسول اکرم بنیان نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، صبح امروز در یادواره «شهدای کرامت» که در شهرستان مریوان در حال برگزاری است، اظهار داشت: شهیدانی که جان خود را در دفاع از اسلام فدا کردند جایگاه والایی نزد پروردگار خود دارند و نیز خانواده آنها هم کمتر از شهدا جایگاهشان نیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی را نباید تنها مختص به ملت ایران دانست، بلکه این انقلاب متعلق به همه آزادیخواهان جهان است.

این عالم اهل سنت، امنیت امروز را معلول ایثارگری های فرزندان برومند این نظام عنوان کرد و افزود: باید ایران به جوانان خود افتخار کند، زیرا همین جوانان با دستان خالی، هشت سال در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادگی کردند و افتخار و اسطوره آفریدند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره جانفشانی و ایثار شهدای این انقلاب است؛ لذا باید این ایثارگری ها برای همه ما مدرسه و دانشگاه باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید گفت شهیدان بهترین معامله را با خداوند کردند و با ایثار جان و هستی خود آن دنیای خود را آباد نمودند و همه به حال آنها غبطه می خوریم.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر خلاف تبلیغات دشمنان اسلام، بر پایه رفعت، رحمانیت و شریعت رسول اکرم بنیان نهاده شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز دشمن با تمام قوا و نیروی خود به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور است؛ لذا باید هوشیار و با بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و از خداوند می خواهیم که در این راه ما را یاری کند.

ماموستا رستمی گفت: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی، برهه ای شکوهمند بود که در آن بسیاری از جوانان این نظام برای حفظ آرمانهای اصیل انقلاب افتخار آفریدند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک این مملکت به دست نامحرمان و دشمنان بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha