جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد و کلیسای شهر اسپرینگ فیلد در اوهایو، «روز مراقبت» برگزار کردند

حوزه/ مرکز اسلامی- اجتماعی نور با همکاری کلیسای مرکزی مسیحیان در اسپرینگ فیلد در اوهایو، برای سومین سال متوالی سالگرد «روز مراقبت» را برگزار کرده و از مردم شهر دعوت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از springfieldnewssun، مسجد و کلیسای شهر اسپرینگ فیلد در جنوب غربی ایالت اوهایوی آمریکا در بیست و نهمین سالگرد «روز مراقبت» شرکت کرده و از مردم برای حضور در این مراسم دعوت کردند.

مرکز اسلامی- اجتماعی نور با همکاری کلیسای مرکزی مسیحیان از بازدیدکنندگان مسلمان و غیرمسلمان دعوت کردند، تا با حضور در این مراکز دینی، در کنار صرف غذا در کنار هم وطنان مسلمان و مسیحی، با ارائه کمک‌های مالی، حمایت شان را از بانک های غذای ارائه دهند.

این سومین سال متوالی است که دو نهاد دینی با همکاری یکدیگر این مراسم را برگزار می کنند.

مصطفی اسلام امام جماعت مسجد نور در این باره گفت: این یک جمع آوری مالی منحصر به فرد است، تمام پول جمع آوری شده به جوامع بازگردانده می شود و فعالیت اعضاء تماما داوطلبانه بوده و هیچ هزینه ای وجود ندارد.

اسلام گفت: درحالی که روز مراقبت، شیوه مناسبی برای کمک به دیگران می باشد، لازم است که این شیوه ادامه داشته باشد. یک روز کفایت نمی کند و فعالیت های خیریه باید ادامه دار باشند.

کشیش کارل روبی از مرکز مسیحیان نیز ضمن حمایت از اهداف برگزارکنندگان گفت: این یکی از بزرگترین یکشنبه های سال برای ما محسوب می شود، انجام آن آسان است و شیوه ای عالی است که نشان دهیم به شهرمان اهمیت می دهیم.

مسیحیان همچنین از اعضای مسجد برای کمک به تهیه غذا دعوت کرده اند. مراسم در کلیسا ساعت 8-10 صبح و در مسجد در ساعت 9 آغاز می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha