جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سی ودومین سالگرد «روز اسلامی اوهایو» در اسپرینگ فیلد برگزار شد

حوزه/ انجمن اسلامی در شهر اسپرینگ فیلد، طی نشستی با حضور مردم، سیاستمداران، غیرمسلمانان و اعضای جامعه اسلامی، سی و دومین سالگرد «روز اسلامی اوهایو» را برپا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از springfieldnewssun، انجمن اسلامی میامی والی در اسپرینگ فیلد واقع درایالت اوهایوی آمریکا، سی و دومین سالگرد «روز اسلامی اوهایو» را برگزار کرده و مراسمی با حضور توسط جامعه اسلامی با حضور مردم شهر برپا شد.

پوسترهای ویژه در سرتاسر سالن نصب شده بودند که اطلاعات درباره فرهنگ و ارزش های اسلامی به بازدیدکنندگان ارائه می دادند. در این نشست سخنران افتخاری با بهره گیری از طنز و فکاهی، افتخار مسلمان بودن را برای بازدیدکنندگان ارائه دد.

 دیو هوبسون نماینده سابق منطقه اسپرینگ فیلد، عضو سنای ایالتی، میهمان افتخاری همایش و از عاملان ایجاد روز اسلامی اوهایو بود.

وی به شرکت کنندگان گفت: چه برنامه فوق العاده ای. ممنون که به اینجا آمدید و گردهم جمع شدید و به جامعه خودتاناهمیت می دهید.

هوبسون که نیمی از سال را در این مرکز می گذراند، از همبستگی و انسجام جامعه ستایش کرده و افزود که خوب است اعضای جامعه اسلامی در برنامه های بیشتری شرکت کرده و از مزایای آن ها بهره مند شوند.

امان علی سخنران اصلی، داستان سرا و کمدین، در سخنانش در باره گذشته و روایت زندگی اش به عنوان تنها مسلمان در شهر صحبت کرد.

وی گفت: خنده یک شیوه زیبا در نزدیک سازی مردم به هم است.

در این  رویداد جوایز «قهرمانان اجتماعی» و کسانی که خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه داده اند نیز تقدیم شد.

کشیش کارل روبی از کلیسای مرکزی مسیحیان نیز گفت که وی و کلیسا با رضایت از این رویداد حمایت کرده و افزود که مسلمانان در نشست های متعددی میزبان جامعه کلیسا بوده اند.

روبی گفت: من نمی توانم تصور کنم که این شهر بدون جامعه اسلامی و خدماتی که آن ها ارائه می دهند ارائه شود. من با افتخار آن ها را همسایگان و دوستان خودم خطاب می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha