شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مدرسه امام رضا (ع) در شهر لیورپول انگلیس افتتاح شد

حوزه/ به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، مدرسه امام رضا (ع) در لیورپول انگلیس با مشارکت حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا و جمعی از علما و اساتید افتتاح شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، مدرسه امام رضا (ع) در مرکز امام رضا (ع) در لیورپول انگلیس با مشارکت حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا و جمع زیادی از علما و اساتید افتتاح شد.

اقلیت های مذهبی از آیت الله سیستانی به خاطر افتتاح این مرکز به خاطر اهمیت آن در حفظ آینده دینی و اخلاقی فرزندانشان تشکر کردند.

این مدرسه از معلم های توانا و با تجربه برای آموزش استفاده می کند.

سید مرتضی کشمیری از حاضران خواستند فرزندان خود را به حضور دائم برای تحصیل تشویق کنند؛ چرا که فضایی که در آن زندگی می کنند با اعتقادات دینی، اخلاقی و اجتماعی در تعارض است و آن ها را از مفاهیم دینی و فضای آن دور می کند.

وی افزود: به همین خاطر آیت الله سیستانی همیشه پدران را به حفظ هویت دینی فرزندان در کشور های دیگر و صحبت کردن به زبان عربی که آنان را به دین و اعتقادات ارتباط می دهد، توصیه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha