یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس درویشی

حوزه/ رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: زمانی کشورهای اروپایی و آمریکا برای مملکتی همانند ایران وزیر، کابینه و ... انتخاب می کردند، ولی امروز اقتدار نظام اسلامی ایران در منطقه نه تنها این اجازه را به دول استکبار نمی دهد، بلکه فلسفه وجودی آنان را به چالش کشانده است که این افتخار بزرگی برای این انقلاب مردمی و الهی می باشد.

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه قطار انقلاب در ریل خود با افتخار در حال حرکت است، اظهار داشت: قطار انقلاب در طول این 4 دهه همچنان در مسیری که انتخاب کرده است، در حال حرکت می باشد و آن دست از کسانی که روحیه انقلابی و ولایتمداری نداشتند از این قطار پیاده شده اند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور ادامه داد: در طول این 40 سال فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، به خوبی چهره واقعی دوستان و دشمنان این ملت و نظام را به ما نشان داد که این را باید از برکات خداوند متعال دانست.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده اشاره کرد و افزود: مخاطب و طرف سخن مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب نسل جوان و نوجوان این ممکلت است.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای در بیانیه دوم خطاب به جوانان می فرمایند که چگونه مسیر باقیمانده از انقلاب اسلامی را برای رسیدن به اهداف والا و آرمانهای این نظام مقدس طی کنند.

حجت الاسلام درویشی گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به عینه آمده است که تنها راهی که برای اقتدار و سربلندی انقلاب پیش روی خود داریم، محقق کردن آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور تصریح کرد: یکی دیگر از پیام های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب، بسیجیان هستند که باید در تمام عرصه و صحنه های ملی مانند نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... همچنان حضور پرصلابتی داشته باشند.

حجت الاسلام درویشی اظهار داشت: یکی دیگر از موارد ظریف و صدالبته پرمحتوا، بحث امید در جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب می باشد. معظم له امید را اصلی ترین مشوق برای رسیدن به آرمانهای این انقلاب در سایه جهاد می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمانی کشورهای اروپایی و آمریکا برای مملکتی همانند ایران وزیر، کابینه و ... انتخاب می کردند، ولی امروز اقتدار نظام اسلامی ایران در منطقه نه تنها این اجازه را به دول استکبار نمی دهد، بلکه فلسفه وجودی آنان را به چالش کشانده است که این افتخار بزرگی برای این انقلاب مردمی و الهی می باشد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور تصریح کرد: بر همین اساس است که دشمنان منطقه ای و جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، انگلیس و... آشکارا در مقابل ایران صف آرایی کرده اند، ولی بحمدالله تاکنون قلندری آنان راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه دشمنان جبهه های زیادی علیه ملت و نظام اسلامی ما باز کرده اند، گفت: تحریم های اقتصادی، فشار روانی بر مردم، جنگ نرم، تبلیغات منفی و سو در سطح جهانی علیه ایران تنها برخی از جبهه های دشمنان علیه این نظام و ملت است، لذا باید در این جنگ ترکیبی دشمنان هوشمندانه عمل کنیم و فرصتی برای سواستفاده آنان ایجاد نکنیم، زیرا اکنون برگ برنده در دستان ماست.

وی بیان داشت: در این هفته ها دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی علیه ملت ایران مبنی بر حمله نظامی به کشور به دنبال ملتهب کردن فضای داخلی مملکت هستند، اما همه سیاستمداران و کارشناسان نظامی به خوبی می دانند که اگر آمریکا توان این کار را داشت خیلی وقت پیش این، طرح خود را عملیاتی می کرد.

حجت الاسلام درویشی  اظهار کرد: سرنگونی پهپاد فوق جاسوسی آمریکا به دست فرزندان این نظام و سلاح های تولید داخل خود هیمنه دروغین آمریکا و اذنابش را در هم ریخت و این رویداد نشان داد که نیروهای نظامی ایران آماده پاسخ سخت و کوبنده به هرگونه یاوه گویی و زورگویی کشورهای مستکبر و به اصطلاح ابرقدرت در جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha