جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ عیادت امام جمعه همدان از بانوی طلبه آمر به معروف

حوزه/ سیده السادات حسینی، فعال فرهنگی به حادثه ضرب و شتم یکی از بانوان طلبه و امر به معروف و نهی از منکر در همدان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تبلیغات منفی رسانه های غربی باعث برخی از بدرفتاری های عینی و گفتاری شده و حادثه ضرب و شتم این بانوی مومنه نتیجه همین تبلیغات فریبنده دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیده السادات حسینی، شامگاه امروز در جمع بانوان بسیجی و نیز فعالان قرآنی و فرهنگی شهر سنندج ضمن تسلیت ایام محرم حسینی، با تاکید بر اینکه نقش حضرت زینب (س) در واقعه کربلا بسیار حائز اهمیت است و بخشی از تاریخ قیام امام حسین (ع) به تحرکات و اقدامات این بانوی عظیم الشان معطوف می شود، گفت: یکی از خصلت های ویژه حضرت زینب (س) شجاعت حضرت در مقابل جریان های الحادی و کفر بود تا جایی که خطابه های ایشان با شجاعت کاملی که در آن نهفته بود، پایه های سلسله ظالم بنی امیه را به لرزه درآورد.

وی تصریح کرد: بیان حقایق و مخاطب قرار دادن مسلمانان علیه خلفای اموی توسط این بانوی مکرم باعث گردید که حقایق عاشورا و ظلم امویان بر اهل بیت علیهم السلام، بر همگان آشکار شود.

حسینی با تاکید بر اینکه سخنرانی کوبنده حضرت زینب(س) در درباره امویان یکی از مهمترین برگ های تاریخ مبارزات زنان مسلمان و حتی غیرمسلمان است، بیان داشت: شجاعت حضرت زینب (س) باید اسوه زن مسلمان باشد و اگر به دنبال ویژگی زن مسلمان هستیم، حضرت زینب کبری(س) بهترین و کاملترین اسوه برای زنان جهان است.

این فعال فرهنگی در ادامه با انتقاد از برخی بدحجابی ها در جامعه، عنوان داشت: جایگاه زن مسلمان بسیار والاست، لذا باید در جامعه اسلامی به عنوان نماد یک بانوی مسلمان رفتار کند و با پوشش و حجاب اسلامی خویش، به صورت غیرمستقیم مبلغ دین مبین اسلام باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه زن در جوامع غربی به دیدگاه حقارت نگریسته می شود، عنوان کرد: متاسفانه با وجود شواهد عینی که هر روزه در جوامع غربی از طریق رسانه ها مطلع می شویم، بازهم برخی از افراد ساده لوح و کوته بین هنوز نتوانسته اند که جایگاه واقعی زن اسلامی و غربی را از هم تفکیک کنند که این خود باعث درماندگی فرهنگی در جامعه شده است.

وی به حادثه ضرب و شتم یکی از بانوان طلبه و امر به معروف و نهی از منکر در همدان در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه همین تبلیغات منفی رسانه های غربی باعث برخی از بدرفتاری های عینی و گفتاری شده است و حادثه ضرب و شتم این بانوی مومنه نتیجه همین تبلیغات فریبنده دشمنان اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha