جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 864326
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
طلاب جامعه الزهرا

حوزه/ ممتازان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر در آیین آغاز سال تحصیلی 99-98 جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تجلیل شدند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه در این مراسم، 21 نفر از ممتازان مسابقه علمی کوثر تجلیل شدند که حضور طلاب مدرسه علمیه کوثر در این تجلیل شدگان پررنگ بود. 

در موضوع «احکام»، خانم زرین خط از مرکز آموزش غیرحضوری حائز رتبه اول شد و خانم ها ملایی از مرکز آموزش غیرحضوری و نوروزی از مدرسه علمیه فائزات رتبه دوم را کسب کردند، همچنین رتبه سوم این موضوع به خانم اسماعیلی از مدرسه علمیه فائزات اختصاص یافت. 

در موضوع «اصول»، خانم مدرسی از مدرسه علمیه صالحات حائز رتبه دوم شد و خانم ها فرزندی و ابراهیمی از مدرسه علمیه کوثر شایسته تقدیر شدند. 

در موضوع «صرف»، سه نفر از بانوان طلبه خانم ها نجفی و جودکی از مدرسه علمیه کوثر و خانم بهرامی از مدرسه علمیه طیبات رتبه سوم این رشته را از آن خود کردند. 

در موضوع «فقه» نیز خانم محرابی از مدرسه علمیه فائزات، خانم آتشکار از مرکز آموزش غیرحضوری و خانم ناظمی از مدرسه علمیه صالحات به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند. 

در موضوع «منطق»، خانم شاکری از مدرسه علمیه کوثر رتبه دوم را کسب کرد و خانم ها محمدی و قربانی پور از مدرسه علمیه کوثر و همچنین بتول عبدالکریم از طلاب بین الملل مدرسه علمیه کوثر به عنوان رتبه سوم تجلیل شدند. 

در موضوع «نحو» خانم نجفیان از مدرسه علمیه طیبات شایسته تقدیر شد، در موضوع «ادبیات عرب» نیز دو نفر از طلاب خانم ها حامدی از مرکز آموزش غیرحضوری و عباسی نژاد از مرکز تخصصی ادبیات اول رتبه اول را کسب کردند و خانم احمدی از مرکز آموزش غیرحضوری به عنوان رتبه دوم مورد تجلیل قرار گرفت. 

گفتنی است؛ ششمین دوره مسابقه علمی کوثر با موضوعات «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه فروردین سال جاری با حضور بیش از هزار بانوی طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در 6 حوزه امتحانی کشور برگزار شد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha