جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نصرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت انجام پژوهش متناسب با نیازهای روز، گفت: محصلین باید در زمینه پژوهش و تحقیق دارای صلاحیت و اعتبار باشند و به تبع آن نیز همه پژوهش ها تحت نظر متخصصان فن صورت بگیرد تا اثر آن بیش تر نمود پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نصرتی، استاد حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی گفت: اینکه امسال طلاب با شور و نشاط ویژه ای برای بازدید، خرید و همچنین استفاده از نمایشگاه حضور پیدا کرده اند، نشان می دهد انصافا کار مثمر ثمر و مفیدی صورت گرفته است.

وی با بیان این که در ابعاد مختلف نمایشگاه کیفیت کار مشخص است، ابراز کرد: مقایسه آمارهای امسال با سال های گذشته، به خوبی مبین این رشد و توسعه کمی و کیفی در ابعاد مختلف نمایشگاه می باشد.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان این که شرط مهم پژوهش همچون تدریس و منبر آن است که پژوهشگر در زمینه عرصه های پژوهشی خود تلاش نموده و زبده باشند، خاطر نشان کرد: محصلین باید در زمینه پژوهش و تحقیق دارای صلاحیت باشند و به تبع آن نیز همه پژوهش ها تحت نظر متخصصان فن صورت بگیرد تا اثر آن بیش تر نمود پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نصرتی با بیان این که عرصه تالیفات طلاب و اساتید حوزه های علمیه باید مفید و موثر باشند تا به منزله چاپ تلقی شوند، بیان کرد: شایسته است پژوهش ها متناسب با نیاز های روز انجام شود. همچنین گروهی در حوزه علمیه خراسان پژوهش های طلاب را به دقت واکاوی و بر این مبنا ضمن تایید آثار فاخر، با اختیارات و تاییدات آن گروه، مطالب ارزنده به چاپ برسند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha