دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
IMG_7504 (Copy).JPG

حوزه/ همایش بدو تبلیغ مبلغان طرح امین حوزه علمیه تهران، امروز با حضور مبلغان جدیدوالورود طرح امین در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همایش بدو تبلیغ مبلغان طرح امین حوزه علمیه تهران، امروز با حضور مبلغان جدیدوالورود طرح امین در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این دوره آموزشی حجت الاسلام مبینی در موضوع «ضرورت تربیت» و حجت الاسلام جزینی در موضوع «کلاسداری» به تبیین نکات و الزامات تبلیغی و تربیتی پرداختند.

همچنین کارگاه تجربیات تبلیغی با حضور حجت الاسلام کرمی و حجت الاسلام میرصانع ویژه مبلغان برادر، و خانم صدقی و خانم بارانی ویژه مبلغات خواهر، طرح امین حوزه علمیه تهران برگزار گردید.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام مصطفی سوری با حضور در جمع مبلغین جدیدالورود طرح امین، ضمن تبیین برنامه ها و اهداف تربیتی طرح امین، به سؤالات مطرح شده توسط مبلغین پاسخ داد.

گفتنی است؛ در حاشیه این همایش مبلغین طرح امین با حضور در دهکده نوجوان پلاس ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، با آقای اسماعیل قضات لو، مدیر فرهنگسرای خاوران دیدار کردند و نکات تربیتی این نمایشگاه توسط آقای قضات لو برای مبلغین طرح امین تبیین شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha