شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور رئيس بعثة الحجاج الإيرانيين سماحة السيد عبد الفتاح النواب في المسجد النبوي الشريف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: آمریکا با فعالیت های خود به دنبال تفرقه میان ایران و عراق به عنوان دو کشور شیعه بود؛ اما این برنامه آنان با حضور مسئولان مواکب اربعینی در ایران و نشستن پای صحبت های رهبر معظم انقلاب شکست خورد و امروز به دنبال خرابکاری در مراسم اربعین هستند؛ اما یقینا امام حسین (ع) کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب پنج شنبه شب  در جلسه طلاب و فضلای شهرضایی مقیم قم به ارائه گزارشی مختصر از وضعیت حج تمتع امسال پرداخت و گفت: حج امسال سختی های فراوانی داشت؛ چراکه ارتباط میان ایران و عربستان ارتباط مناسبی نبود و گرمای هوا هم بسیار بالا بوده است.

وی ابراز داشت: امسال سخت ترین حج، طولانی ترین حج، گران ترین حج و از نظر سنی هم پیرترین حج را داشته ایم که شرایط را سخت می کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلاتی که در حج امسال داشتیم، مسئله هواپیماها بود که عربستان سنگ اندازی بسیاری داشت؛ اما به لطف خدا کار عملیات انتقال زائر به خوبی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: در راه رفت، عنوان حج العسره را برای حج امسال قرار دادیم؛ اما در هنگام برگشت از حج تمتع، در مصاحبه ها عنوان «حج امدادهای الهی» را به آن اختصاص دادیم؛ چراکه در وضعیت مناسبی نسبت به هوا، پروازها و ... قرار گرفتیم.

وی بیان داشت: آمریکا با فعالیت های خود به دنبال تفرقه میان ایران و عراق به عنوان دو کشور شیعه بود؛ اما این برنامه آنان با حضور مسئولان مواکب اربعینی در ایران و نشستن پای صحبت های رهبر معظم انقلاب شکست خورد و امروز به دنبال خرابکاری در مراسم اربعین هستند؛ اما یقینا امام حسین (ع) کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha