پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام و معرفی آن به جهانیان است زیرا عملکرد گروهک های جنایتکار در جهان اسلام به شدت چهره این دین رحمانی و انسانی را مخدوش ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) بیجار که عازم راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی خواهند شد، اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی نشان از صلابت، اقتدار و انسجام جهان اسلام دارد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه این راهپیمایی پیام های بسیاری برای جهانیان دارد، تاکید کرد: مهمترین و اصلی ترین پیام راهپیمایی اربعین حسینی؛ اتحاد و انسجام جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه حضور طلاب در این راهپیمایی از ضروریات می باشد، گفت: در چنین سفرهای معنوی می طلبد که روحانیون، طلاب و مبلغین دینی در کنار زوار حضور مستمر و همیشگی داشته باشند تا جوابگوی سئوالات شرعی و شبهات دینی آنان باشند، لذا از طلاب می خواهیم که همواره در کنار زوار حضور داشته باشند.

حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از علل ضرورت حضور طلاب در بین زائرین اربعین حسینی، راهنمایی آنان در برخورد با گروه ها و جریان های منحط و زاویه دار با اسلام است. این جریان ها در طول مسیر با طرق مختلف به دنبال استحاله فکری و دینی زوار اربعین حسینی هستند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد:زمانی که روحانیون در بین زوار اربعین حضور داشته باشند، تحرکات این جریان ها به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه این جریانها به دنبال ایجاد نفاق و حتی درگیری بین زائرین اربعین هستند، گفت: این گروه ها از ماهها قبل و با حمایت سرویس های جاسوسی بیگانه و نیز جریان وهابیت وصهیونیستی به دنبال ایجاد نفاق در بین مسلمین و جبهه مقاومت هستند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف روحانیون ومبلغین دینی در مسیر حرکت به سمت کربلا، برپایی جلسات دینی برای بیان و تفسیر فلسفه عاشورا می باشد. لذا روحانیون باید از این فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام بیشترین و بهترین بهره را ببرند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: لذا باید گفت که راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام و معرفی آن به جهانیان است زیرا عملکرد گروهک های جنایتکار در جهان اسلام به شدت چهره این دین رحمانی و انسانی را مخدوش ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha