پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار گفت: با تاکید بر اینکه عظمت جمعیت زوار اربعین حسینی دلهره عجیبی در دل دشمنان اسلام به ویژه رژیم های کودک کش آل سعود و رژیم صهیونیستی انداخته است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور ظهر امروز در جمع تعدادی از طلاب و مردم شهرستان بیجار که عازم سفر اربعین حسینی بودند، اظهار داشت: در سال های اخیر اربعین به عنوان نماد وحدت مسلمان، مورد توجه تمام جهان قرار گرفته است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار ادامه داد: امروز بزرگترین و منسجم ترین جمعیت جهان را در مسیر اربعین حسینی می بینیم که این نشان از اقتدار جهان اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه سفر اربعین باعث صیقل روی آدمی و آرامش واقعی می شود، عنوان کرد: کسانی که برای اولین بار به این سفر معنوی رفته اند گفته اند که نیرویی درونی و معنوی آنان را تشویق می کند که هر ساله این سفر را بروند، لذا باید گفت این یکی از کرامات بارگاه ملکوتی امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه بیان داد: خوشبختانه استقبال نوجوانان و جوانان از اربعین حسینی در کشور بسیار عالی است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار تاکید کرد: در این روزها بسیاری از طلاب و اساتید حوزوی خود را برای زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام آماده می کنند؛ خوشا به حال این افراد که عشق مولایشان این مسیر طولانی و سخت را برای آنان آسان می گرداند.

وی در ادامه افزود: برخی افراد و جریان ها یا از روی نادانی و یا از روی شیطنت به دنبال ایجاد تفرفه در بین جمعیت مسلمان و زوار هستند، لذا همه باید نسبت به رفتار و کنش این افراد بی اهمیت باشیم، زیرا اینان به دنبال جوسازی در این مراسم معنوی هستند.

حجت الاسلام بهرامپور در ادامه با تاکید بر اینکه عظمت جمعیت زوار اربعین حسینی دلهره عجیبی در دل دشمنان اسلام به ویژه رژیم های کودک کش آل سعود و صهیونیستی انداخته است، گفت: 40 سال پیش امام راحل فرمودند که مسیر قدس شریف از کربلا می گذرد و در حال حاضر شاهد تحقق این فرموده امام خمینی (ره) هستیم و ان شاء الله به زودی قدس شریف دوباره به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار در پایان گفت: از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان کردستان و حتی دیگر نقاط کشور درخواست داریم که با سخنرانی های دینی و اسلامی خود در این سفر بر اطلاعات دینی و معنوی زوار بیفزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha