جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استیضاح

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی درخصوص تلاش های نمایندگان دموکرات آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه ضمن واکاوی اقدام دونالد ترامپ در برقراری تماس تلفنی با ولادمیر زلیسنسکی رئیس جمهور اوکراین مبنی بر ارائه اطلاعات درخصوص فعالیت های غیرقانونی اقتصادی هانتر بایدن پسر جو بایدن نامزد احتمالی انتخابات سال آینده میلادی و اعطای کمک 290 میلیارد دلاری آمریکا منوط به ارائه این اطلاعات به مرور دوران ریاست جمهوری ترامپ و اقدامات غیرقانونی وی در این بازه زمانی خواهد پرداخت.

این برنامه همچنین ضمن نقد و گفت و گو درخصوص میزان احتمال موفقیت دموکرات ها در استیضاح دونالد ترامپ، نظرات تحلیلگران در این زمینه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و موضوع استیضاح ریچاد نیکسون رئیس جمهور آمریکا در دهه 1970 میلادی بر سر ماجرای واترگیت و عدم موفقیت نمایندگان در عزل نیکسون و همچنین تنش های اخیر میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در آستانه انتخابات 2020 و پیامدهای این درگیری ها را بررسی خواهد کرد.

«ما مردم» در ادامه پیرامون خشونت ها در ایالت مینه سوتا به گفت و گو می پردازد و رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا از جمله قتل مردی 31 ساله توسط افسر پلیس این کشور، آمار قربانیان خشونت نیروهای پلیس در آمریکا و افزایش روزافزون این آمار را مورد بررسی قرار می دهد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 13 مهر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha