پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عزاداری

حوزه/ مراسم عزاداری دهه دوم صفر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان در حسینیه موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امسال نیز همانند سال گذشته در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به سمت کربلا میزبان زائران اربعین حسینی است.

برپایی مراسم‌های عزاداری و محافل قرآنی یکی از برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ است که امسال در مراسم عزاداری حسینیه موکب زائران اربعین همانند سال گذشته از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و حسن شالبافان بهره‌مند خواهد شد.

این مراسم‌های عزاداری از پنج شنبه ۱۸ مهرماه هر روز بعد از نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء برپا می‌شود، همچنین هر روز بعد از نماز صبح نیز دعای عهد با مدیحه‌سرایی علی دنیایی در حسینیه موکب آستان مقدس بانوی کرامت خوانده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: موکب آستان مقدس از روز دهم مهرماه که در عمود ۱۰۸۰ مستقر شده هر روز بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء محافل عزاداری را با سخنرانی حجج اسلام زهیر ثباتی مقدم، محمد حسین‌زاده و محمد مرادی و مدیحه‌سرایی حسن اسدالهی و علی محرابی دنبال کرده است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha