جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرزائی

حوزه/ حجت الاسلام میرزائی گفت: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی و با کمک خیرین 25 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

حجت الاسلام داود میرزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با بیان اینکه 15 امامزاده و بقاع متبرکه در استان، در ماه ماه محرم میزبان عزداری سیدالسشهدا (ع) هستند، اظهار داشت: سوگواری امام حسین (ع) امسال در 15 امامزاده و بقعه متبرکه استان با  شعار «کِرامَتُنا الشهادۀ» (شهادت افتخار ماست) به عنوان شعار اصلی و محوری سوگواره بصیرت عاشورایی در شهرستان‌های ارومیه، خوی، سلماس چایپاره و میاندوآب از 10 شهریور تا 7 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 21 مبلغ از طرف اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در ایام محرم مشغول به تبلیغ خواهند بود و برگزاری تجمع بزرگ " لبیک یا حسین"، " تجمع شرخوارگان حسینی"، همایش احلی من العسل و مراسم شام غریبان امام حسین (ع) از جمله برنامه‌هایی است که به همت اوقاف و امور خیریه استان و با حضور مبلیغن این اداره کل در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اطعام عزاداران حسینی از محل اجرای نیات واقفین، برپائی نماز جماعت، برپایی خیمه‌های معرفت، قرائت زیارت عاشورا، قرائت خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)، قرائت زیارت اربعین، برگزاری مراسم رحلت پیامبراکرم (ص) (لبیک یا رسول الله) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه استان می‌باشد.

وی در ادامه از آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: با مبلغ ۱۸۴ میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفین و کمک خیرین استان این افراد آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha