سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه

حوزه/ بازوند گفت: چون ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر در مرز هستند و با توجه به محدودیت خروج زوار که تا ساعت ۱۶ هست این تعداد را باید در این مدت عبور دهیم به همین علت مسیر قصر شیرین به خسروی را به طور موقت بسته ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، به وضعیت مرز خسروی اشاره کرد و گفت: مرز خسروی شلوغ است و تردد زوار بیش از حد زیاد است.

وی با بیان اینکه به علت ازدحام جمعیت در مرز مجبور شدیم تردد از قصر شیرین تا خسروی را به طور موقت ببندیم و اجازه ورود ندهیم، تصریح کرد: چون ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر در مرز هستند و با توجه به محدودیت خروج زوار که تا ساعت ۱۶ هست این تعداد را باید در این مدت عبور دهیم به همین علت مسیر قصر شیرین به خسروی را به طور موقت بسته ایم.

استاندار کرمانشاه افزود: در قصر شیرین امکان اسکان و غذا وجود دارد و جای نگرانی نیست و فردا اول وقت در خدمت عزیزان هستیم و مسیر تردد باز خواهد شد.

وی در خاتمه متذکر شد: دوستان در جریان باشند که ما نهایت تا ساعت ۱۶ می توانیم زائران را از مرز عبور دهیم به همین علت به نحوی برنامه ریزی کنند که تا قبل از این ساعت در مرز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha