پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا جمال کریمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: بعد از فتنه سال 88 و توسعه فضای مجازی در جامعه و به ویژه روی کار آمدن پیام رسان «تلگرام» عده ای از فتنه گران که مجالی برای ماندن در کشور نداشتند به کشورهای بیگانه پناهنده شدند و در آنجا با حمایت علنی سرویس های اطلاعاتی بیگانه اقدام به تاسیس و ایجاد رسانه به قصد تخریب و براندازی نظام جمهوری اسلامی نمودند که نمونه بارز یکی از این صدها شبکه و رسانه؛ شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» بود که توسط فردی معلوم الحال بنام « روح الله زم» مدیریت و اداره می گردید.

ماموستا جمال کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با ابراز خرسندی از متلاشی شدن شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» اظهار داشت: دشمن به خوبی دانسته است که افکار عمومی را می تواند به وسیله رسانه به هر سمت و سویی که دوست داشته باشد هدایت کند.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: لذا برای رسیدن به هر مقصودی چه اهداف کوتاه مدت و چه بلند مدت؛ پای ابزار رسانه را به میان می کشد و باید اعتراف کرد که قدرت رسانه ای دشمنان نیز کم نیست.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه صدها شبکه در ماهواره، اینترنت، تلگرام و... به صورت دائم در حال تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: بی شک هزینه مالی این رسانه ها را کشورهای معاند جمهوری اسلامی به مانند غربی ها، آل سعود، رژیم صهیونیستی و.... تامین می کنند که البته این طبیعی است.

ماموستا کریمی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: بعد از فتنه سال 88 و توسعه فضای مجازی در جامعه و به ویژه روی کار آمدن پیام رسان «تلگرام» عده ای از فتنه گران که مجالی برای ماندن در کشور نداشتند به کشورهای بیگانه پناهنده شدند و در آنجا با حمایت علنی سرویس های اطلاعاتی بیگانه اقدام به تاسیس و ایجاد رسانه به قصد تخریب و براندازی نظام جمهوری اسلامی نمودند که نمونه بارز یکی از این صدها شبکه و رسانه؛ شبکه ضدانقلاب «آمدنیوز» بود که توسط فردی معلوم الحال بنام « روح الله زم» مدیریت و اداره می گردید.

امام جمعه شهرستان بانه هدف این شبکه را ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور، سندسازی علیه مسئولان عالی رتبه نظام، انتشار اخبار بی پایه و اساس، جعل اسناد دولتی و محرمانه و... دانست و افزود: این شبکه تا جایی پیش رفت که برخی در داخل کشور فریب این فرد را خوردند و ندانسته و یا دانسته در دام افکار ضدملی و شیطانی وی افتادند.

ماموستا کریمی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت برخورد شدید با رابط تان و خبررسانان داخلی این شبکه ضدانقلاب، گفت: بی شک دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید رابط تان و کسانی که به هر نحو ممکن به این شبکه و کانال ضدانقلاب اخبار داخل کشور را منتقل می کردند را شناسایی و با آنان به شدیدترین وجه ممکن برخورد قانون نمایند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که چنین افکاری شیطانی در سر می پرورانند.

این عالم اهل سنت عنوان داشت: گرچه شبکه ضد انقلاب «آمدنیوز» با قدرت اطلاعاتی سربازان امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه به طور کلی منهدم و متلاشی گردید، ولی باید گفت که هنوز خطر به صورت کامل از بین نرفته اند و شبکه های معاند دیگری هستند که بی شک ادامه دهنده راه این عوامل وطن فروش و ضدانقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان بانه در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنده به نمایندگی از مردم ایران، کردستان و به ویژه مردم انقلابی و متدین شهرستان بانه از خدمات و تلاش های سپاه پاسداران برای به دام انداختن این مهره فاسد و جاسوس تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha