جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی اربعین در کانادا/ تصویر آرشیوی

حوزه/ سازمان های مختلف تشیع از جمله جامعه الغدیر، انجمن شیعیان الزهرا و جماعت اسلامی شیعیان واترلو، برگزار کنندگان  راهپیمایی صلح علیه بی عدالتی «اربعین» در شهر کیچنر در انتاریوی کانادا بودند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kitchenertoday، راهپیمایی اربعین با عنوان «پیاده روی صلح علیه بی عدالتی» روز شنبه در شهر کیچنر، در جنوب غربی استان  انتاریوی کانادا برگزار شد.

رویداد مذکور توسط جامعه الغدیر، یک سازمان اسلامی بشردوستانه، انجمن شیعیان الزهرا در منطقه وارترلو و جماعت اسلامی شیعیان واترلو ولینگتون در انتاریو برگزار گردید. پیروان ادیان و مکاتب مختلف به شرکت در این راهپیمایی تشویق شدند. راهپیمایی از ساعت 3:30 بعداز ظهر در دانشگاه شرقی کیچنر برگزار گردید.

دعا الاقهار، یکی از شرکت کنندگان در این مراسم می گوید: ما امیدواریم این راهپیمایی در آگاهی رسانی در رابطه با نیاز به صلح و وحدت میان تمامی بشریت کمک رسانی کند.

وی افزود: ما می خواهیم دنیایی بسازیم که در آن مردم به جای اینکه با هم تفرقه داشته باشند، با پیشینه های مذهبی، فرهنگی و اخلاقی مختلف با هم متحد باشند. ما می خواهیم که مردم با اتحاد به همدیگر عشق بورزند و احترام بگذارند. و با مدارا با همدیگر زندگی کنند. مردمی که روشن فکر باشند و یکدیگر را پذیرا باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که این راهپیمایی پیام صلح و وحدت را در جامعه منتشر سازد.

وی افزود: ما گروهی از مسلمانان هستیم که هرساله این راهپیمایی را برپا می کنیم. و برای یادآوری ایستادگی امام حسین (ع) علیه بی عدالتی و ظلم این پیاده روی صلح و وحدت را برپا می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha