چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قاسمی

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی با اشاره به استعفای نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: آیت‌الله نورالله ۴۰ سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، با قرائت نامه استعفای آیت الله طبرسی ار نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری، اظهار کرد: آیت‌الله نورالله طبرسی به دلیل خون‌ریزی مغزی از پنج ماه پیش در بستر بیماری است؛ ایشان ۴۰ سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله طبرسی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار واگذاری ماموریت نمایندگی ولی فقیه به فرد دیگری شده است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره نزدیک بودن ۱۳ آبان ماه، گفت: در صفحه تاریخ انقلاب حوادث زیادی رخ داده است در ۱۳ آبان امام راحل را از قم به ترکیه تبعید کردند، موضوع دوم کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی لقب گرفته است، بیان کرد: در سال ۵۸ با رویت اسناد و شواهد متوجه خباثت آمریکا می‌شویم و تا قیام قیامت نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم.

قاسمی اضافه کرد: بزرگداشت روز ۱۳ آبان یعنی اعلام وفاداری ما به امام و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری که ناخدای باخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران است، در این روز لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی تسخیر شده است و امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را هم‌وزن با انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ادامه داد: در این ۴۰ سال از انقلاب، دشمنان همه نوع جنایت را در این کشور پیگیری کردند، ۱۷ هزار نفر از نخبگان کشور ما ترور شدند، با محاصره اقتصادی، تحریم اقتصادی و راه‌اندازی برجام و پسابرجام که بنا داشتند کشور را بازیچه خودشان قرار دهند، اما با وجود مقام معظم رهبری کشور به مسیر پیشرفت خویش ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به ایجاد داعش و تکفیری‌ها توسط آمریکا و ایادی آن، گفت: کشتن ابوبکر البغدادی بازی جدید آمریکاست، مردم دنیا بسیار آگاه هستند، حوادث اخیر عراق و لبنان یک درس است، جنگ را از شیعه و سنی خارج کرده و بنا دارند بین شیعیان نفاق ایجاد کنند، اصلاح اقتصادی حق مردم عراق است، اما مطالبه‌گری با کشته‌سازی متفاوت است.

بیشتر بخوانید

«محمدی لائینی» جایگزین «آیت الله طبرسی» می شود

وی اضافه کرد: تخریب اماکن عمومی نشان می‌دهد که آنها به فکر مردم عراق نیستند، آنها به دنبال کشته‌سازی و ایجاد نفاق بین شیعیان هستند، دشمنان اسلام از اربعین وحشت کردند و به دنبال ناامنی در عراق و کشورهای اسلامی هستند.

قاسمی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس در کشور، بیان کرد: دشمن به دنبال ناامنی در ایام انتخابات است، راز و رمز موفقیت یک کشور زیر چتر و لوای ولی فقیه امام خامنه‌ای است  و شعار ما نمازگزاران این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

وی با اعلام اینکه فرزندان باید با تکریم با نام پدر و مادر برخورد کنند، تصریح کرد: اسلام حساسیت‌های جدی‌تر در ارتباط با احترام به پدر و مادر مطرح کردند.

امام جمعه موقت ساری، خاطرنشان کرد: برای دفع بلا از زندگی، افزایش رزق و روزی، عمر و طولانی نیاز است که انسان به پدر و مادر احترام بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha