جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 870739
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از وقف به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در دهه وقف خبر داد و گفت: بیش از ۱۲ وقف جدید در دهه وقف در سطح استان صورت گرفته است.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه وقف، اظهار داشت: جلسات بسیاری در راستای تبیین و ترویج مسائل وقف در سطح استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ تعداد وقف جدید در دهه وقف انجام شده است، افزود: وقف ۱۲ هکتار زمین، مغازه ای به ارزش ۲ میلیارد تومان در جهرم و باغ شهری به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در سیخ دارنگون از جمله موقوفاتی بود که در دهه وقف انجام شد، در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد تومان در این ایام وقف صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس به دیگر برنامه های مجموعه اوقاف اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار مبلغ بومی و غیر بومی در طول سال به سطح استان اعزام می شوند، همچنین حدود ۲۰ روحانی در هر شب جمعه نیز از محل موقوفات به مناطق نزدیک شیراز اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: با وجود نبود اعتبارات دولتی سالیانه حدود ۴۰ باب مسجد در حال ساخت است و در شهرستان های قیر و داراب کار تمام شده است و اکنون در شهرستان های رستم و نورآباد در حال کار هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در پایان عنوان کرد: در یک سال گذشته ۲۰ وقف جدید به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با نیت قرآنی، خیرات و ... انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha