شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با شهردار قزوین

حوزه/ سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و مجموعه شهرداری آمادگی دارند که از طرح های ابتکاری و تبلیغی حوزه و روحانیون در برنامه های شهرداری به خوبی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس محمد درافشانی، عصر امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین به نقش تاثیرگذار حوزه های علمیه و روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیون امروز با برگزاری گفتمان های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی، بسیار فعال و اثرگذار هستند.

شهردار قزوین بیان کرد: آسیب های اجتماعی موضوعی نیست که با تلاش یک نهاد یا سازمان کاهش یافته و برطرف شود، بلکه در این حوزه تمام نهادها از جمله حوزهای علمیه می توانند مشارکت فعال داشته باشند. البته طلاب و روحانیون در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به این که حوزه های علمیه به دلیل ارتباط بیشتر با آحاد مردم جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، ابراز داشت: شهرداری قزوین در تمام مناسبت های تقویمی  برنامه های فرهنگی دارد که نمونه آن تجلیل از علمای قزوین است.

 وی اظهارکرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و مجموعه شهرداری آمادگی دارند که از طرح های ابتکاری و تبلیغی حوزه و روحانیون در برنامه های شهرداری به خوبی استفاده نماید.

شأن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیز در این جلسه گفت: بهترین شیوه قدردانی از مردم، خدمت به آنها و ارج نهادن به خدماتی است که برای نظام انجام می دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شأن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم بوده و این امر افتخار  است.

وی ادامه داد: فعالیت های عمرانی و فرهنگی خوبی از سوی شهرداری انجام شده که جای تقدیر دارد و این تلاش ها بایدتداوم داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین یادآور شد: فعالیت های حوزه علمیه قزوین خوشبختانه از طریق خبرگزاری حوزه و  پایگاه اطلاع رسانی به خوبی انجام می شود، ولی نیاز است که شهرداری قزوین مکانی را برای نصب برنامه های حوزه در یکی از میادین اصلی شهر اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha