جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجة الإسلام والمسلمين الشيخ علي قنواتي مدير المدرسة المعصومية العلمية

حوزه/مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: بسترهای لازم برای ارتقای پیوندهای اجتماعی حوزه با جامعه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب فراهم شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»  حجت الاسلام والمسلمین علی قنواتی در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی اظهارکرد: که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد:بعد از شکل گیری مدیریت مدارس، ارتباط میان آنها با مدیران و معاونت ها تسهیل شد که آثار و برکات زیادی به همراه داشت.

مدیر مدرسه معصومیه قم افزود: با همراهی متولیان، در پیگیری امور تسریع شد و با سرکشی و بازدید از مدارس بسیاری از مشکلات رفع گردید.

وی تصریح کرد: همچنین بستر مناسبی در جلسات عمومی و شورای مدیران دیده می شود و نگاهی راهبردی در حل مسائل وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قنواتی بیان کرد: با وجود تنفیذ اختیارات، هنوز ابهام و دوگانگی هایی در پیگیری امور وجود دارد و سردرگمی در امور دیده می شود که باید رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود نسبت به تکریم طلاب، یک فکری اساسی شود و به فکر تکریم و منزلت اساتید باشیم تا شان و منزلت ارتقا یابد این امر آثار و برکات زیادی در تعلیم و تربیت طلاب دارد.

مدیر مدرسه معصومیه قم گفت: یکی از مطالبات این است، بسترهای لازم برای ارتقای پیوندهای اجتماعی حوزه با جامعه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب فراهم شود، البته در مدیریت اخیر تا حدی این پیوندهای اجتماعی شکل گرفته است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha