جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 871562
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
تصاویر/ نشست مدیران مدارس علمیه استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر سفیران نور گفت: در حوزه دو اصل تمرکز و جامعیت مورد توجه باشد و تمرکز را فدای جامعیت نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی بیان کرد:باید از تحولی که در مدارس سطح یک طبق نظر رهبری اتفاق می افتاد گزارشی تهیه شود تا میزان تحول را ارزیابی کنیم.

مدیر سفیران نور افزود:باید این تحولات در قالب گزارش ارائه شود و ببینیم فرمایشات رهبری تا چه حد اجرا می شود و تا چه میزان دچار تحول شده ایم.

وی بیان کرد:باید مسئولیت ها در مدارس علمیه و مراکز فقهی تفکیک شود تا بتوان به طور کامل به امورات پرداخت و دچار سردرگمی نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار کرد:در زمینه جایگزینی کتب نیز باید برنامه ریزی شود و برخی کتاب فقهی به جای لمعه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد:در جامعیت، برنامه ها نیز تامل شود در حوزه دو اصل تمرکز و جامعیت مورد توجه باشد و تمرکز را فدای جامعیت نکنیم.

مدیر سفیران نور تصریح کرد:گاهی احساس می شود یکی از این رو فدای دیگری می شود، اگر برنامه های جانبی در فرصتی خاص مورد ارزیابی قرار بگیرد و از طلاب مباحثه و تحقیق خواسته شود می توان به تعالی رسید.

وی خاطرنشان کرد:حذف تعطیلات یکی از مطالبات است که ایام منحصر به چند تعطیلی باشد، در سفیران نور دروس پایه در طول سال و غیر پایه در تابستان تدریس شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha