جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مدیران مدارس علمیه استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ملاصادق گفت: ارتقای آمادگی مهارتی و بینشی طلاب نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و انقلابی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام وافی در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی اظهارکرد:در ۶ سال اول زندگی طلبه بسیاری از مسائل شکل می گیرد و باید در این عرصه به برنامه ریزی پرداخت.

مدیر مدرسه ملاصادق در قم افزود:در این مدت کوتاه مدیریت سه مساله مهم را دیده ام که باید راهکاری جدی برای اندیشیده شود.

وی بیان کرد:مسائل و مشکلات تربیتی طلاب یکی از دغدغه های جدی است و باید از نظر شناختی و گرایشی و رفتاری به این مسائل توجه شود و تنها به مشاوره اکتفا نکنیم.

حجت الاسلام وافی اظهار کرد:سیستم سنتی حوزه باید با تفکرات طلاب آشنا باشد، بحث معرفتی و بینشی نسبت به اصل حوزه یکی دیگر از مسائل است و طلاب باید انگیزه ها را بشناسند و علت ورود به حوزه را نمی دانند.

وی تصریح کرد:آینده انقلاب منتظر طلاب فرهیخته و با بصیر است، ارتقای آمادگی مهارتی و بینشی طلاب نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و انقلابی امری ضروری است.

مدیر مدرسه ملاصادق عنوان کرد:وضعیت معیشتی و تشکیل خانواده برای طلاب نیز دارای اهمیت زیادی است و باید طرح های معیشتی و زمینه های مهارتی برای طلاب فراهم شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha