جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ امام‌جمعه قم گفت: نباید به بهانه مباحث جناحی، سلیقه‌ای، قومی و نژادی تفرقه و نفاق را در جامعه دامن بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد، با بیان اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبادل نظر و اجتماع امت اسلامی است، عنوان کرد: در این هفته باید عوامل تفرقه بررسی و از این عوامل پرهیز شود.

وی اضافه کرد: زمانی که شیعیان و اهل‌سنت در کنار یکدیگر برای مشکلات جهان اسلام فکر کنند می‌توانند بر دشمنان اسلام نیز پیروز شوند و مشکلات را رفع کنند.

امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه نباید به بهانه مباحث جناحی، سلیقه‌ای، قومی و نژادی تفرقه و نفاق را در جامعه دامن بزنیم، گفت: اکنون در دنیای استکبار نیز شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف در مورد مباحث بسیار مهمی با یکدیگر اختلاف نظر دارند اما با این وجود برای مبارزه با مکتب اهل‌بیت(ع)، اسلام ناب و شیعه با یکدیگر متحد می‌شوند.

وی یادآور شد: در دورانی که امام خمینی(ره) پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش گرفته و در سطح دنیا علم کرده بودند بسیاری از کشورهایی که با یکدیگر مخالف هم بودند به علت مخالفت با انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفتند و دشمن ایران شدند هر چند در پایان کار هم نتوانستند به نتایج مورد نظر خود برسند و اکنون این انقلاب را در قله مشاهده می‌کنند.

آیت‌الله سعیدی گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان در زندگی خود سختی‌های مختلفی دارند اما در میان آن‌ها نخبگانی یافت می‌شود که استعدادهای خود را شکوفا کرده و برای حفظ انقلاب و نظام به صحنه آمده و مسیر شهدا و جانبازان خود را ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha