جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حال و هوای کاروان های راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام برزگر پور گفت: طلاب هرمزگانی آماده همراهی کاروان اردویی دانش آموزی راهیان نور زمینی و دریایی هستند.

حجت الاسلام محمد برزگر پور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، در خصوص اعزام طلاب جهت همراهی کاروان های راهیان نور، اظهار داشت: این همراهی با ابلاغیه ستاد راهیان نور آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

وی به تشریح فعالیت های تبلیغی طلاب در این کاروان ها پرداخت و گفت : طلاب و روحانیون به بیان احکام و اقامه نماز جماعت برای دانش آموزان حاضر در اردوی راهیان نور خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان از دو نوع اعزام به مناطق جنگی دفاع مقدس خبر داد و گفت: راهیان نور زمینی به مناطق دفاع مقدس خوزستان و راهیان نور دریایی به آب های نیلگون خلیج فارس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام برزگر پور افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا، خاطرات و شجاعت رزمندگان در میادین  دفاع مقدس است.

وی در ادامه به  ایثار، شجاعت و ایستادگی شهدای دفاع مقدس اشاره کرد، و افزود:دانش آموزان ما درس ولایت مداری را از شهدا بیاموزند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون بیان داشت : دانش آموزان باید بدانند برای حفظ و نگهداری و امتداد نظام و   اسلام، شهدای زیادی را تقدیم  انقلاب کرده ایم.

حجت الاسلام برزگر پور اضافه کرد : حضور قشر دانش آموز در مناطق دفاع مقدس، باعث بصیرت افزایی آنها می شود و شناخت آنها به دشمنان انقلاب علی الخصوص  آمریکا و اسرائیل بیشتر خواهد  شد.
وی در پایان عنوان داشت : با آگاهی از شیوه زندگانی شهدا و جانفشانی آنها، دانش آموزان فریب برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن را نخواهند خورد و با بصیرت کامل در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha