پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمازجمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در پیامی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکومیت نقشه مثلث شوم عبری، عربی، آمریکایی و جنایات اغتشاشگران، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در پیامی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکومیت نقشه مثلث شوم عبری، عربی، آمریکایی و جنایات اغتشاشگران، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

خدای متعال را شاکرم که بار دیگر نقشه مثلث شوم عبری، عربی، آمریکایی، با بصیرت و هوشیاری ملت فهیم ایران نقش برآب شد. بدخواهان بدانند که این مردم هرگز اجازه نخواهند داد آرمانهای انقلاب و خون شهیدانشان توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مورد هجمه قرار گیرد.

اینجانب خاضعانه از حضور پر شور و شعور مردم شریف استان هرمزگان که در راهپیمائی روز گذشته، با نمایش عزت و اقتدار خویش چشم فتنه گران و آشوب طلبان  را کور کرده و  بیعت دوباره خود را با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند سپاسگزارم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود از  اعضای محترم شورای تأمین استان و نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی به پاس تلاش های شبانه روزی و مخلصانه خود در جهت تأمین امنیت را ابراز می دارم.

اینک که مردم ولایتمدار استان همچون گذشته دلبستگی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی را نشان داده اند، بر مسئولین دستگاه های اجرائی لازم است که تلاش های خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم، دوچندان نمایند.

                                                                                      و السلام علی من اتبع الهدی  
                                                                                          محمد عبادی زاده
                                                                                   نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان
                                                                                         و امام جمعه بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha