جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: بسیج با نقش های مختلفی که در نظام اسلامی بر عهده دارد، الگوی موفق یک تشکل مردمی در جهان است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز،  حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، ظهر امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از اقشار بسیج آذربایجان شرقی با یادآوری رشادت های بسیج مردمی در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: تشکیل بسیج در روزهای بحرانی جنگ و حضور این نیروی اثرگذار در جبهه ها سرنوشت کشور را تغییر داد باعث پیروزی ایران در برابر عراق شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این نمونه ای نقش آفرینی بسیج در برابر هجمه های دشمنان  بود، ادامه داد: با تشخیص درست بزرگ پرچمدار بسیج حضرت امام راحل، این نهاد مقدس شکل گرفت و امروز بسیاری از کشورها با الگوگیری از آن، در حال پیاده سازی فرهنگ بسیج در جامعه خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، حشدالشعبی عراق را نمونه ای از الگوگیری از نهاد مردمی بسیج ایران عنوان کرد و گفت: به برکت فرهنگ و تفکر بسیج هیچ دشمنی توان رویارویی با نظام اسلامی ندارد.

وی با اشاره به حضور موثر بسیج در عرصه های مختلف، تصریح کرد: بسیج سازندگی در امدادرسانی و محرومیت زدایی، بسیج محلات در مرتفع نمودن آسیب های اجتماعی، بسیج جامعه پزشکی در ارتقا بهداشت عمومی و دیگر اقشار بسیج در حوزه های مختلف نقشی اثرگذار دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر خلوص عمل، وحدت و همدلی در انجام ماموریت های محوله، به بسیجیان توصیه کرد: هر آنچه در توان دارند در راستای رفع مشکلات و کمک به محرومان و نیازمند به کار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha