چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از برگزاری اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون بسیجی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه فیضیه قم خبر داد.

حجت الاسلام  اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان به خصوص طلاب و روحانیون بسیجی اظهار داشت: در هفته بسیج ، برنامه های متنوعی به همت بسیج طلاب و روحانیون استان در سطح مدارس علمیه و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود که شاخص ترین آن ، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون در تاریخ ششم آذرماه سال جاری در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه است.

وی افزود: در این برنامه که با حضور مدیران مدارس علمیه، ائمه جمعه و جماعات استان و فرماندهان پایگاه ها و طلاب و روحانیون بسیجی برگزار می شود، از یکی از فرماندهان شاخص سپاه و بسیج به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: همچنین به مناسبت هفته بسیج، نشست های بصیرتی در سطح مدارس علمیه استان قم با حضور اساتید و کارشناسان خبره برگزار می شود که در این خصوص پیش بینی کرده ایم حداقل هفتاد نشست بصیرتی در این هفته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیرزاده همچنین به برگزاری مسابقات فوتسال، شنا و تیراندازی در سطح مدارس علمیه استان به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های محوری ما در این هفته سرکشی از خانواده های معظم شهداست که در این باره، در طول هفته بسیج، از یازده خانواده معظم شهید طلبه و روحانی سرکشی خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم ما که البته بعد از هفته بسیج برگزار می شود، نشست توجیهی در رابطه با برنامه های بسیج طلاب و روحانیون استان و نیز تعامل و همفکری با مدیران محترم مدارس علمیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت این مدارس است.

313/8

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha