جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات جالب مردم پاکستان علیه اقدام توهین به قرآن در نروژ+تصاویر

حوزه/ کارکنان دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان و مردم با حضور در کنار خیابان معروف اسلام آباد با تلاوت دست جمعی قرآن کریم علیه اقدام توهین به قرآن مجید در کشور نروژ تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه کارکنان دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان و مردم با حضور در کنار خیابان معروف اسلام آباد با تلاوت دست جمعی قرآن کریم  علیه اقدام توهین به قرآن مجید در کشور نروژ تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان اعلام کردند که توهین به قرآن کریم در اصل توهین به تمام مسلمانان جهان است و مسلمانان به هیچ وقت اجازه نخواهند داد که به مقدسات اسلام توهین شود.

از سوی دیگر «عمران خان» نخست وزیر پاکستان روز گذشته اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و سوزاندن قرآن کریم را محکوم کرد و گفت: تشدید اسلام هراسی تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است.

در ادامه عمران خان خواستار نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای بررسی این جنایت شد. 

«فردوس عاشق اعوان» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی نیز قرار است امروز برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی با هدف بررسی تشدید اسلام ستیزی در غرب، به شهر جده عربستان سفر کند.

وزارت امور خارجه پاکستان شنبه گذشته با احضار سفیر نروژ در اسلام آباد، اقدام توهین‌آمیز روزهای اخیر یک سازمان غیر اسلامی این کشور به قرآن، کتاب آسمانی مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha