سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز بسیج به خوبی نشان داده است که با اتکا به خدای متعال، بهره گیری از تفکر بسیجی و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و روند توسعه و پویایی جامعه را در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: بدون شک اگر مردم به ویژه جوانان متحد و یکپارچه در مسیر ولایت حرکت کنند و همه با هم حافظ و نگهدار کشور باشند، هیچ قدرت نمی تواند در اور داخلی کشور دخالت کند.

وی به اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای کشور که از سوی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار طراحی و برنامه ریزی شده بود، اشاره و بیان کرد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند، در سراسر کشور به میدان آمدند و از آرمان های انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کردند.

معبودی ادامه داد: آمریکای جنایتکار بداند با حضور آحاد ملت ایران توطئه های آنها شکست خورده و در آینده هم جز خواری و ذلت چیزی به دست نخواهند آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز بسیج به خوبی نشان داده است که با اتکا به خدای متعال، بهره گیری از تفکر بسیجی و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان بر مشکلات غلبه کرد و روند توسعه و پویایی جامعه را در پیش گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اخلاص و اطاعت از ولایت فقیه مهمترین ویژگی بسیجیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha