جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد شریفی خوی

حوزه/ حجت الاسلام شریفی گفت: شناخت هویت طلبگی مهم‌ترین قدم در پیشرفت حوزویان در جامعه است و با وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ عذر و بهانه برای کم کاری ما وجود ندارد و باید همه توان خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دین اسلام به کار گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمد شریفی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با اشاره به اینکه شناخت هویت و ماهیت صنفی هر قشر و گروه یکی از مسائل مهم در پیشرفت آن می‌باشد، اظهار داشت: هویت طلبگی آمیخته با مجاهدت و جهاد می‌باشد به طوری که روحانیون و طلاب با تن کردن لباس روحانیت توفیق یک عمر با لباس رزم نشست و برخواستن را پیدا می‌کنند.

وی طلاب را ادامه دهنده راه انبیا و پیامبران دانست و گفت: طلاب چون ادامه دهنده راه انبیا و پبامبران هستند دو وظیفه مهم جهادی دارند که در مرتبه اول باید دین را بشناسند و با آموخته‌های خود به مردم، دین‌داری صحیح را انتقال دهند که اگر غیر از این باشد دین و ولی خدا به غربت خواهند افتاد و به مرور زمان نااهلان و مغرضان مزاج دینی مردم را تغییر خواهند داد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی کمک بر اجرای معارف دینی در جامعه را دومین وظیفه طلاب در جامعه دانست و تصریح کرد: دومین وظیفه مهم و جهادی یک طلبه کمک به اجرای معارف دینی در جامعه می باشد که این مهمتر از طریق تشکیل حکومت اسلامی است.

 استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی ظرفیت انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای تبلیغ دین عنوان کرد و بیان داشت: الحمدلله با وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ عذر و بهانه برای کم کاری حوزویان وجود ندارد و باید همه توان خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دین اسلام به کار گیریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha