پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به سهمیه بندی بنزین، خطاب به دولت مردان گفت: یارانه های حاصل از سهمیه بندی بنزین قرار بود که به حساب مردم ومستضعفان واریز شود، اما مشکلاتی در این زمینه به وجود امد که از دولت مردان می خواهیم به وعده هایی که داده اند عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به حوادث چند شب اخیر در کشور عراق اشاره کرد و گفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق که توسط آشوب گران منتسب به حزب بعث انجام شد تاکیدی بر این موضوع است که دشمن به دنبال روشن نگه داشتن آتش فتنه ها در منطقه و در کشور است.

وی افزود: رخ دادن این اتفاق تلاش و توجه بیشتر نیروهای اطلاعاتی ما را طلب می کند چرا که در اشوب های اخیر نیز گزارشاتی مبنی بر مسلح بودند برخی از این اشرار در داخل کشور وجود داشت.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که جریان اطلاعاتی کشور باید قوی تر از قبل عمل کند اظهار داشت: این عزیزان با وجود زحماتی که به صورت شبانه روزی برای حفظ امنیت می کشند باید در زمینه نفوذ تسلیحات نظامی به کشور به صورت پیشگیرانه عمل کنند.

وی با اشاره به سهمیه بندی بنزین، خطاب به دولت مردان ابراز داشت: یارانه های حاصل از سهمیه بندی بنزین قرار بود به حساب مردم ومستضعفان واریز شود، اما امروز مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده که از دولت مردان می خواهیم به وعده هایی که داده اند عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اظهار نظرهای متفاوت برخی از مسئولان نگرانی هایی در مردم ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: اظهار نظر مسئولان نیازمند مدیریت است که خدای نکرده به نگرانی های موجود دامن زده نشود و شکاف طبقاتی را بیشتر نکند.

وی تصریح کرد: نظر کارشناسی و هدف از اجرای این قانون سوق دادن این یارانه ها به سمت مستضعفان و محرومان بود که امیدواریم شاهد این اتفاق باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خواستار مدیریت صحیح در تصمیم گیری های مهم توسط مسئولان شد و گفت: مسئولان متولی باید مسئولیت تصمیم های بزرگی که در کشور گرفته می شود را بپزیرند و اثرات آن را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه گاهی از اوقات مردم به نحوه مدیریت ها اعتراض دارند اظهار داشت: انتخابات مجلس نزدیک است و چقدر در این ایام جای امثال شهید مدرس در مجلس خالی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان  ادامه داد: همه نمایندگان مجلس ما باید مدرس و صدای فریاد مظلومان باشند و دغدغه اصلی خودشان را رفع مشکلات مردم بدانند نه اینکه تنها چند نفر از آنها این گونه باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان باید همت بلند خدمت رسانی از جانب مردم هستیم.

امام جمعه همدان با تشکر از حضور طلاب همدانی و خدمت رسانی به نمازگزاران در نماز جمعه همدان یادآور شد: این حرکت نماد عملی خدمت رسانی و حضور طلاب در این عرصه است.

وی در پایان با اشاره به حضور سردار سلامی و اجتماع ده هزار نفری بسیجیان همدانی ابراز داشت: روز گذشته تعداد ۲۰۰ جهیزیه به همت بسیجیان آماده شده که به نیازمندان اهدا شود و در بخش های مختلف نیز شاهد افتتاح چندین پروژه بودیم که باید از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha